PKN
Gereformeerde Kerk Woubrugge

Blauwe container om (defecte) elektronica in te leveren Blauwe container om (defecte) elektronica in te leveren

De container voor klein elektrisch afval is recent geplaatst. Het is de blauwe container naast de kledingcontainer. Zoals de naam al doet vermoeden mag hier klein elektrisch afval in. Dat kunnen verschillende dingen zijn:
Kleine huishoudelijke apparaten zoals waterkokers, haardrogers, game consoles, etc. Maar ook:
Smartphones, laptops, muizen, oplaadsnoeren, audio-apparatuur
oude GSM’s (die mogen overigens ook in de doos in de kerk) computers, modems, adapters, dvd-spelers, tablets, toetsenborden, wifikastjes. Dus GEEN (onderdelen van) koelkasten airco’s, olie- of vloeistof bevattende apparaten zoals friteuse etc.
Het moet in ieder geval door de klep naar binnen kunnen, want het is niet de bedoeling dat te grote apparaten los voor, op of bij de container gezet worden (als de klep niet dicht kan is het apparaat ook al te groot). Deze artikelen worden niet meegenomen. Mocht de container een keer vol zijn (wat we zoveel mogelijk proberen te voorkomen) gooi het dan niet in de kleding container, maar kom dan een ander keer terug.

Ook voor de spullen die uit de blauwe container komen krijgt de kerk een prima vergoeding. En het scheelt u een ritje naar Roelofarendsveen.
Neem gerust eens een kijkje wat er allemaal in kan en wat niet. We hopen dat je er gebruik van gaat maken.

datum en tijdstip 19-05-2024 om 09:30

datum en tijdstip 26-05-2024 om 09:30