PKN
Gereformeerde Kerk Woubrugge

Verhuur Verhuur
"De Verbinding" in Woubrugge heeft de beschikking over een grote bovenzaal en een kleinere zaal onder de kerk. Van deze zalen kunt u (tegen een schappelijke vergoeding) gebruik maken. Het is mogelijk de zalen apart of in zijn geheel te huren. Dit kan bijvoorbeeld zijn voor een vergadering, opleiding of een klein feestje (daarvoor is alleen de kleine zaal onder de kerk beschikbaar). De grote zaal beschikt over een 98" LCD beeldscherm. Een eventueel vaste dag/avond over een bepaalde periode is eveneens bespreekbaar. De zalen zijn vrij in te delen. Tafels en stoelen zijn beschikbaar. Ook keukenfaciliteiten (koffie-Thee-afwasautomaat) zijn aanwezig.
De grote zaal kunt u natuurlijk ook gebruiken voor een huwelijk of voor het afscheid van een overledene. Ook het houden van een kerkdienst is mogelijk.

Meer informatie? Neemt u dan kontakt op met dhr. Jan Kranenburg.
tel. 06 -  12171213

e-mail: zaalverhuur@gereformeerdekerkwoubrugge.nl